niedziela, 12 maja 2013

chyba się boję...

We wtorek ustna matura z angielskiego i przyznam z każdą godziną czuję się mniej spokojna. Najgorsze jest to, że odczuwam, ze nie przygotowałam się wystarczająco dobrze. Muszę coś zrobić, jakoś się odstresować...

Wczoraj późnym wieczorem natknęłam się na ciekawe artykuły stricte dla dziewczyn. Muszę tylko je wzbogacić w ciekawe foto i ruszam z publikacją. Myślę, że na pewno temat jest ciekawy bo dotyczy szczególnie kreatywnych dziewczyn i można się dowiedzieć wiele interesujących rzeczy, ale nie będę więcej zdradzać :) 
Publikację planuję na - 'po maturze' - bo jak na razie mój czas zabiera mi nauka.

Na razie trzymajcie za mnie kciuki żeby poszło mi dobrze ^^

A tu moje odkrycie! Strasznie mi się spodobała, muszę spróbować ją uszyć. Oczywiście jeżeli się tego podejmę dam wam znać i dołączę instrukcję jak ją uszyć w razie gdybyście także chciały spróbować :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz