piątek, 10 maja 2013

Wszystko czas zacząć od nowa...

Skończyła się szkoła, matury za niedługo również się skończą, znów trzeba będzie szukać celu.

Witajcie, jestem Ew., to mój pierwszy post na nowym blogu, który mam nadzieję nie będzie nudny :)
Wczoraj przeglądałam starocie, stare książki, pamiątki... znalazłam kalendarz, nie taki zwyczajny :p dostałam go od siostry w 18 urodziny, ale mniejsza o to, przede wszystkim natchnął on mnie do pisania bloga. Kalendarz zatytułowany Kobiecy punkt widzenia skłonił mnie do ciekawych przemyśleń na temat egzystencji i istoty kobiecej, ale niekoniecznie pragnę o tym pisać bo pewnie nie byłoby to zbyt interesujące zwłaszcza dla młodych kobiet dla, których piszę ten blog. Chodzi mi raczej o to żeby udowodnić światu, że kobieta też potrafi! 
Sukces nie ma płci - obiło mi się kiedyś o uszy i doszłam do wniosku, że trzeba temu wciąż zacofanemu światu uzmysłowić że płeć piękna jest zdolna do podejmowania ważnych decyzji, do samorealizacji, do SUKCESU.
Dziś jednak pragnę skupić się na temacie kreowaniu samej siebie i myślę, że to będzie ostateczny temat mojego bloga.
Planuję publikować posty głównie o tematyce DIY (zrób to sama) co cieszy się wielkim powodzeniem ostatnimi czasy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz